sms مارکتینگ

این یکی از شیوه‌های بازاریابی در عصر امروز است که به دلیل دسترسی اکثر مردم به موبایل رشد زیادی پیدا کرده و یکی از ابزارهای مهم بازاریابی به ‌حساب می‌آید. اس ام اس مارکتینگ یعنی فرستادن پیامک‌های تبلیغاتی به تلفن همراه مشتریان برای این‌که در جریان موضوعاتی مثل: تخفیف‌ها و جشنواره‌های فروش فوق‌العاده و… قرار بگیرند.

sms مارکتینگ چیست؟

این یکی از شیوه‌های بازاریابی در عصر امروز است که به دلیل دسترسی اکثر مردم به موبایل رشد زیادی پیدا کرده و یکی از ابزارهای مهم بازاریابی به ‌حساب می‌آید. اس ام اس مارکتینگ یعنی فرستادن پیامک‌های تبلیغاتی به تلفن همراه مشتریان برای این‌که در جریان موضوعاتی مثل: تخفیف‌ها و جشنواره‌های فروش فوق‌العاده و… قرار بگیرند. اگر می‌خواهید که از شیوه کار در Sms مارکتینگ با خبر شوید خواندن ادامه این مقاله را از دست ندهید.

شیوه کار sms مارکتینگ

فروشندگان و تمامی کسانی که می‌خواهند از تبلیغات پیامکی استفاده کنند، اول باید یک متن مناسب آماده کنند. بعد باید یک لیست از شماره همراه مخاطبان هدف خود تهیه کنند. در مرحله آخر، متن را به همه مشتریان ارسال کنند و آن ها را در جریان تخفیفات و موضوعات مربوط به خریدوفروش قرار دهند. با این شیوه می‌توانند یک بازاریابی موفق داشته باشند و در یک ‌لحظه عده بسیار زیادی از مخاطبان یا مشتریان را درگیر پیغام تبلیغاتی خود بکنند.

sms مارکتینگ برای چه کسب‌وکارهایی؟

اس ام اس مارکتینگ یا بازاریابی پیامکی، مناسب کسب‌وکارهایی است که صاحبان آن می‌خواهند در زمان کم و با سرمایه اندک به سود برسند. به‌طورکلی کسانی که محصولی را تولید می‌کنند و می‌فروشند یا کسانی که خدماتی را ارائه می‌دهند می‌توانند از بازاریابی پیامکی استفاده کنند فروشندگان، صنعتگران و کسانی که در بخش خدمات هستند از جمله کسانی هستند که از Sms مارکتینگ یا تبلیغات پیامکی استفاده می‌کنند.